wtorek, 7 czerwca 2011

Ładne meble

W każdym ładnym domu są oczywiście ładne meble. Ja byłem niedawno w nowym\ domu mojej cioci i muszę stwierdzić, że ma w środku przepięknie. Meble kuchenne ma w kolorze bardzo ciemnego\ brązu. Przeszklone szafki wiszące i aluminiowe uchwyty tworzą wizerunek nowoczesności\ i elegancji, a do tego ten piękny szklany stół. Wszystko do siebie doskonale\ pasuje, tak jak przystało na eleganckie, nowoczesne meble kuchenne. W łazience jest troszkę jaśniej. Meble łazienkowe mają kolor jasnego, naturalnego brązu na wysoki połysk.\ Wszystko jest bardzo dobrze do siebie dopasowane, nic nie piszczy i nie hałasuje\ i wygląda bardzo ładnie. Zatem meble\ łazienkowe także są na piątkę. Jako, że ciocia jest projektantką wnętrz,\ urządziła w domu biuro projektowe, w którym są bardzo ładne, funkcjonalne i\ nowoczesne meble biurowe. Meble biurowe, podobnie jak te,\ które stoją w łazience, mają kolor jasnego brązu. Przy biurku stoi piękny, duży,\ skórzany fotel dyrektorski, który od

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ArtMar Mariola Sosnowska - robią meble za zamównienie. Niestety odradzam zlecanie im zamówień na meble. Firma nie wywiązuje się ze zleceń, nie dotrzymuje terminów, a meble łazienkowe robią nieestetyczne. Szkoda czasu i pieniędzy na współpracę z Mariolą Sosnowską

Anonimowy pisze...

ja również nie polecam tej firmy, nie dotrzymują terminów, przeciągają montaż w nieskończoność, lekceważą klienta, FIRMA PORAŻKA, oszuści i naciągacze, a szczególnie Pani Mariolka sztukę kłamstwa opanowała do perfekcji - wydaje się jej że wszyscy w te jej kity wieżą.Od momentu podpisania pseudo umowy i wpłacenia zaliczki - kontakt z Panią Mariola jest utrudniony.
Z takim podejściem do biznesu Pani Mariola długo firmy nie pociągnie na rynku, bo jest wiele firm rzetelnych i duzo bardziej dbajacych o klienta.
PRZESTRZEGAM PRZED ARTMAR Z JAGIELOŃSKIEJ 4 w Warszawie.

Anonimowy pisze...

Ohydna firma Artmar Mariola Sosnowska z ul. Jagielońskiej 4- oszuści i naciągacze. Przestrzegam przed zamawianiem mebli u pni Marioli- kłamczucha do perfekcji, mam nadzieję, że szybko firma splajtuje. Wydaje mi się, że wiele osób oszukała, nieuczciwa firma. Stanowczo odradzam!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Firma Pani Marioli Sosnowskiej z ul. Jagielońskiej 4 ARTMAR w Warszawie należy do wybitnych oszustów. Naciągają ludzi na drogie meble, a nie są dobrze wykonane- to jakaś amatorska robota. Poza tym Pani Sosnowska ma problemy w kontaktach z klientem, oszukuje, nie wywiązuje się z umowy, nie polecam. Odradzam bardzo tę firmę.

Anonimowy pisze...

Witam wszystkich
Bardzo proszę, jeżeli ktoś z Państwa ma jakieś uwagi do zrobionych przez nas mebli, o kontakt telefoniczny lub mailowy.Usterki usuniemy. Klienci, którzy faktycznie korzystali z naszych usług wiedzą, że meble przez nas wykonywane są w bardzo atrakcyjnych cenach i dobrej jakości. Proszę przedstawić się i wówczas pisać tego typu epitety pod naszym adresem. Zwłaszcza, że robi to wciąż ta sama osoba. Jest to wysoce nieuczciwe i krzywdzące.
Z poważaniem
Art-Mar

meblearman pisze...

Bardzo ciemny brąz to zdecydowanie dobry wybór.:))

Meble na zamówienie. pisze...

[url=http://www.komodo-meble.pl]szaf z drzwiami przesuwnymi[/url]

Kubaz pisze...

A jak zrobić, żeby biuro było wspaniale urządzone?

Marta Wiśniewska pisze...

Wydaje mi się, że raczej każdy z nas chce mieć ładne meble i ja teraz takich szukam do mojej restauracji. Już nawet czytałam na stronie https://waszeinfo.pl/otwieramy-restauracje-jakie-krzesla-i-stoly-beda-najlepsze/ jakie jest najlepiej wybrać krzesła oraz stoliki.

Joanna Zadrożna pisze...

Tak naprawdę to zapewne każdy z nas chce mieć ładne meble i mnie to wcale nie dziwi. Muszę przyznać, że ja również jakiś czas temu szukałam ładnych mebli do restauracji. W końcu udało mi się je znaleźć w https://ogrodolandia.pl/meble-do-restauracji gdzie oczywiście taki sklep polecam każdemu.

Natalia Zimniewicz pisze...

Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

Izabella Nowotka pisze...

Myślę, że jeszcze warto dodać to, że ładne meble to są te które my samodzielnie sobie odnowimy. Jeśli ktoś lubi takie rzeczy robić to zachęcam każdego do zaglądania do hurtowni tapicerskiej https://hurtownia-akces.pl/ gdyż tam można znaleźć wszelkie niezbędne produkty.

Mateusz Domański pisze...

Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

Natalia Zimniewicz pisze...

Ogólnie posiadanie fajnych mebli jest bardzo ważną sprawą i ja również jestem zdania, ze część mebli u mnie wykonywał stolarz. Od razu mogę każdemu polecić właśnie stolarza z http://kacprzak-stolarz.pl/ jeśli zależy nam na posiadaniu ładnych mebli.

JSJ pisze...

Warto też wiedzieć, że w sieci można znaleźć najróżniejsze maszyny i narzędzia stolarskie. Znajdziecie je między innymi pod tym adresem: https://maszyny-stolarskie.com.pl/wiertarki/wielowrzecionowe/ . Uważam, że takie zakupy online są bardzo wygodne i warto wiedzieć, gdzie kupować tego typu specjalistyczne narzędzia.